Archiwum 10 sierpnia 2016


sie 10 2016 Zapytaj o opinię w odpowiednim czasie
Komentarze: 0
Timing jest krytyczna, gdy książka telefoniczna telefonów komórkowych prosi klienta o opinię. Cały powodem gromadzenia informacji zwrotnych jest, aby zrozumieć, w jaki sposób sprawić, aby doświadczenie klienta lepiej, więc przerywania klientowi, gdy próbujesz coś osiągnąć w swoim aplikacja jest sprzeczne z intuicją.
 
Mimo, że telefon komórkowy jest wszędzie, to może jeszcze być bezosobowe.
 
Szanse są, masz został przerwany w aplikacji w wierszu, że zamiast służyć jego przeznaczeniem w celu zebrania informacji zwrotnych, odstaje jak destrukcyjny wpływ na swoim doświadczeniu. Prawdopodobnie oddalił wiersz od razu, zamiast podejmowania działań jest sugerowane, który jest przegrana zarówno dla książka telefoniczna klientów indywidualnych Ciebie jak i dla firmy.
 
Aby uniknąć takiej sytuacji, należy znaleźć odpowiedni "moment" mobilnego klienta przed pytaniem o informacje zwrotne .
 
Aby dowiedzieć się odpowiedni moment mobilnej zapytać o opinie, spójrz na działaniach o wysokiej wartości podejmowanych w swojej aplikacji, aby zobaczyć, gdzie mogą one mieć pozytywne doświadczenie. Dla aplikacji handlowej właściwy moment może oznaczać, prosząc o opinię zaraz po sfinalizowaniu zakupu. aplikacje do gier powinny rozważyć prosząc po poziom jest wygrana, a nie wtedy, gdy poziom baza telefonów gsm jest stracone.
wafelmen : :